RASTLÖS!!!

VAD KAN MAN GÖRA?!
känns som jag är typ den enda som sitter hemma, har tråkigt och är ensam
medan alla andra är ute o festar med en massa folk som tagit studenten :)
Började precis att regna nu också när jag och lillebror tänkte ut och köra fyrhjuling
för att göra nåt, så de sket sig.
är hos pappa igen också.
har hört med nån enstaka här ute om vad dom skulle göra ikväll,
o de sa att de skulle höra av sig.. men har inte hört nåt än :/
Känner att jag sitter o klagar o är negativt om allt nu också..
haha, men det är väl som vanligt!

MIN DATOR HAR DAMP! jag blir så arrrg.
kan inte äns fördriva tiden med att spela spel längre, för att nå jävla program verkar ha slutat fungera
o har försökt installera de minst tio gånger nu och det händer ingenting !....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0