SÖMNTUTA

Har jag berättat hur många gånger Adam har somnat ifrån mig?!
Om inte, så kan jag säga att det inte äns går att räkna..
Jag tänkte vara jävlig o lägga upp en sov bild på han som jag knäppt,
eftersom det brukar bli några stycken eftersom det händer så ofta, haha.
Som för typ en timme sen när vi satt på en film och skulle ligga här i sängen
för att se på den, så sa jag de att han skulle somna inom en timme..
och vad gör han inte nu? - jo, ligger o snarkar :D
Riktigt trökigt tycker jag!
men kan väl skylla på att han klev upp vid halv nio imorse för att åka till skolan för avslutning men iaf!

Men aa, jag ska nog fortsätta kolla på filmen vi höll på att kolla på.
Seven Pounds heter den.. och ska jag vara ärlig så fattar jag inte ett skit av den
och då skulle de ju varit bra att ha sällskap av någon som var vaken och kanske förstod lite bättre än jag :D

dehär är bara ett onödigt inlägg, men kände för att skriva lite bara ;p

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0