TISDAG

Var och hämta lillasyster på dagis idag,
hon hade fått en fin ros, tavla o bok
eftersom hon ska sluta där och börja sexårs efter sommaren.
Fan va fort tiden går alltså!
Lika fort som det gick att gå ett år på gymnasiet..
Men sen blev jag upphämtad och åkte till pappa i Hamrånge.
Jag & Emil klippte gräset efter middagen, han lät mig ha den sämsta/äldsta gräsklipparen såklart -.-
Adam kom förbi en sväng och sa hej också.

Ska sova här hos pappa eftersom jag ska följa med och
kolla på mina småsyskons & kompisars skolavslutningar imorgon på förmiddagen i Bergby kyrka.
Kanske borde man köpa en ros till en kompis eftersom hon går ut nian?! :D
För en själv fick ju massa rosor o sånt när man sluta nian.

På tal om det här med att tiden går fort förresten,
Halva 2009 har redan runnit iväg och inte har det hänt mycket i min värld de senaste halvåret.
Fick en troligt bra start på året när jag & Tilda åkte upp till jämtland till mina gamla vänner som jag saknat så otroligt
de senaste åren jag inte träffat dem. Hade en förhoppning på att jag skulle få bättre kontakt med dem igen efter jag varit där och hälsat på, men tyvärr blev det ingen större skillnad. Jätte tråkigt eftersom jag hade det så bra förr när jag umgicks med dem. Men det är väl bara att inse att man glidit isär med vissa och det bara är att gå vidare. Även fast jag tycker det är jätte svårt och saknar dem så mycket och tänker tillbaka på allt ibland.
Men nåt som är lite positivt är att en av dem där uppe ifrån, Axel, troligen ska komma ner nåt i sommar och hälsa på :)


nää, nu ska jag hjälpa lillebror med nån annons sen blir det till att gå ut i friggen och kolla film.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0