freeedag = helg.

hallå där :)
vaknade för typ 25 min sen, vart så trött efter jag läst tidning så jag tog mig en tupplur i en timme.
Väldigt skönt, men blev inte så mycket piggare. 
Om en timme ungefär är jag nog hos mormor&morfar och grattar morfar som jag nämnde igår kväll.

Efter de blir det bio i stan. Biopremiär för "en shopoholics bekännelser". Den verkar rolig o jag fick ju biobiljetter när jag fyllde år så det är ju perfekt ;)
Annars idag har jag varit i skolan och tagit igen lite uppgifter men har fortfarande mycket saker kvar att göra. Det är en av sakerna som jag lägger ner minst tid på kan man nästa säga.. DUMT av mig jag vet men. måste försöka skärpa till mig, haha


bjuder även på en bild på min idol :D

hejsålänge


Kommentarer
Postat av: made

2009-03-20 @ 20:35:12
Postat av: madelene

Fick du tag i någon apu plats? :)

2009-03-20 @ 20:35:32
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0