MÅNDAG,

rabblar upp lite vad som hände ihelgen då, fast det var inte mycket.

fredag kväll; kolla lets dance finalen.. Som man förstod så vann Magnus. Min favorit som skulle vunnit enligt mig var Morgan fast han var ju inte äns med i final så ;p o Laila var sjukt bra som vanligt. Sen gick jag o la mig typ 23.20 och slocka direkt! haha, var så jävla trött.

lördag; Var hemma o slappa med en slapphög till pojkvän.. Men på eftermiddagen åkte vi till stan en sväng med Lisa för att kolla på nån mässa som niorna från Bergby hade, fast den sluta typ då när vi kom.. haha. Gick runt på stan med Jennifer en stund och kikade lite. Har saknat henne :/ sen åkte jag & Adam till hans syrras lägenhet i anderberg för han skulle hämta en sak han glömt där oså slappa vi där ett tag innan vi gick till mammas jobb som ändå ligger i andersberg och åkte med henne när hon slutade jobba kl fem. Käkade och greja, hoppade på bussen till stan igen oså tog 25an vidare till hamrångefjärden till Max place ^^ Sophia var redan där och senare kom Emma dit också. Jag mysdrack smultron vin o fyfan va gott de var! :o Men vi gjorde väl inget speciellt, men trevligt vare.
Jag o Adam kom hem vid tre och la oss & sov på en gång då. Ställde fram klockan till sommartid också, drygt att klockan genast blev fyra istället då -.-

söndag; sov över klockan som jag ställt på 10.20 .. så jag vaknade 12.00 och skulle varit i stan då för att träffa en kompis och hennes kille för att fika, men jag sov ju somsagt över och det gick inte att ta de senare så. Det var tråkigt! menmen.
Jag o Adam delade ut reklam för näst sista gången, skönt att de snart är över! sen slappade vi hemma bara.

& idag har det blivit skola som innehöll muntligt matteprov och det kändes inte så jävla vidare men ett G blev det nog ändå. När jag kom hem så var det bara att åka till mormor&morfar för att äta mat :) Jag övningskörde både dit och hem och det gick super! :D Vill bara köra mera.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0