måndagslektioner - onödig & nervös

som rubriken lyder så tycker jag denna måndag gått ganska bra än så länge
men det som jag tycker är onödigt är att ha bild (!)..
Det är ingenting vi behöver lära oss nånting om eller vilken rit-teknik man behöver för att rita just ett självporträtt eller något sånt. Enligt mig är det väl också för att rita inte är min grej och som jag inte tycker är speciellt roligt ;p
I för sig kan det vara skönt att ha någon annan lektion som man inte behöver skriva minst 2 A4 för att få Godkänt för någon uppgift, utan att man kan ta det lite lugnt och inte behöva jobba med en massa. men nää, bild, slöjd eller något sånt har jag aldrig tyckt är roligt och har inte heller lagt sån stor energi på.

Det andra som jag var lite nervös för var att ha ett såkallat "seminarie" där vi satt 7-8 personer och pratar om sci-fci böcker vi läst. Jag tycker verkligen inte om att prata i grupp med alla ögon kollande på en.. Då blir man oftast röd i ansiktet, stammar, kommer av sig eller något sånt. Det är nog många som känner igen sig. Men det gick faktiskt ganska bra för mig ändå att prata om den bok jag läst. inte för att jag orkat läst hela eller så men (a) haha

nää, nu ska jag sluta babbla om en massa skolgrejer.
men mattelektion står som nästa och den håller på till 16.10. men måste smitta lite emellan för att fixa en APU plats så jag har det gjort någon gång. För det går inte att ordna den efter skoltid så därför måste mattelektionen bli lidande denna gång, haha. inte för att de skadar mig. eller joo. vi har matteprov muntligt imorgon.. men aa, blablabla. skit samma :)

hejsålänge


Kommentarer
Postat av: madelene

Du och jag är i samma grupp på matten och vi ska få vänta med vårat tills nästa vecka. Jag pratade med Linda idag, att jag håller på och går under pga. alla prov. Så hon sa att vi skulle vänta med vårat tills nästa vecka, och tack för det!

2009-03-23 @ 19:19:39
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0