skola, bad & dans på tv

ååh, vill inte att Let´s dance ska ta slut :D
De är skit bra! och nu efter nyheterna kommer de vi alla väntar på.. vinner Laila eller Magnus?!
Personligen tyckte jag först Laila, men nu vet jag faktiskt inte längre. Det spelar inte så stor roll,
för dom har båda varit jätte bra.
Fast min favorit var Morgan helt klart. Stört skön kille de, men tre slutade han som iaf.
Känner mig redan skapligt trött, så blir nog läggdags om ett tag redan. haha

Idag så har jag först varit i skolan och pluggat lite eftersom vi har så JÄVLA mycket innan påsk,
men fortfarande ligger det väldigt mycket uppgifter som behöver göras o lämna in. så less på´t.
Efter de så gick jag ner på stan och mötte Adam & vi satt oss på bussen hemåt till mig.
När jag kom hem var det bara att ta väskan och cykla för att hämta lillasyster Mathilda på dagis
och sedan ta med henne på valbobadet ;p
Badade kanske i en och en halv timme innan vi tog oss ur bassängen och duschade oså.
Sen dess har jag bara varit hemma o ätit & flummade till och med lite med Olle när vi pratade lite om olika fyllegrejer oså.  hahaha. skratta fan så tårarna bara rann på kinderna.

men nu blire att se vem som vinner i finalen av let´s dance.
Imorgon blir det nog att gå på stan och hoppas på att det blir nå party på kvällen,
men ser inte så ljust ut med de just nu.. suck!

puuss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0