slit göra denna söndag

ja, jag&adam har slitit med att dela ut reklam hela dagen idag..
Man är ju fan dum som håller på med de eftersom det är så mycket slit och så jävla lite pengar.
Men skrev att jag ville sluta nu iaf, men det är två veckors uppsägningstid så får hålla ut dom två veckorna också.
Efter de har vi varit till köpis en sväng, duschat & käkade mat & annat flott nu ikväll ;)
Skulle verkligen behöva plugga men jaag ORKAR inte. Måste se till att få lite gjort i veckan eftersom vi har 2 prov också.

Kollar på herre på täppan nu iaf, var Wipeout innan de och det är alltid roligt att se :D
En sak som är skönt är att vi har sovmorgon till halv tio imorgon istället för att behöva börja halv nio .. en timme extra bara kanske ni tänker, men det känns mycket eftersom vi börjar 8.15 elr 8.30 varje morgon annars :p
Jävligt trökigt att det började snöa idag, men det blev inte mycket så de är skönt. För nu ska all snö o kyla bort och istället ska värme & sol komma fram ;)


hejsålänge

Kommentarer
Postat av: josefine

pusssssssssssssssssssss

2009-03-22 @ 22:00:39
URL: http://gnilde.blogg.se/
Postat av: madelene

Jag blir hemma i helgen jag med ;)

2009-03-23 @ 13:30:52
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0