Torsdag 26/3

Var inte på humör alls igår när jag skrev
men nu äre bättre :p
Fast jag har fortfarande ont i handen/lillfingret idag. Mamma ville ringa till hälsocentralen om jag skulle kolla upp det, haha
men nja jag väntar med de ett tag och ser om det blir bättre. Jag kan åtminstone röra lite på fingret ^^
Igår blev det skola och sista lektion bestod av prov i småföretagande B. Kan inte påstå att det känns som det gick nå bra men det positiva var att vi fick sluta tidigare iaf.
Efter de gick jag till stan och försöka få med mig nån att vara sällskap medan jag skulle käka på subway, eftersom jag knappt åt nåt till lunch för det var äcklig mat.
Men fick med mig Adam iaf.
Sen åkte jag hem och slappa bara.
dumt av mig egentligen, behöver plugga som fan.
men senare kom Adam efter han spelat innebandy och jag gjorde våfflor till han :)
Lite senare satt vi en varsin gått framför ratten och övningskörde med Lelle.
Det gick väldigt bra för mig och det ger framsteg. skönt.
Adam är ju såklart bättre än mig för han är kille :D hah

Är i skolan nu och har haft info & layout. vad kan jag skriva ett tal om?! :s kommer inte på ett skit.
Har iaf datorkunskap nu och ska skriva en halv sida om FRAlagen. så det är väl bara att sätta igång så jag har en mindre uppgift  och sitta och göra imorgon.

hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0