Torsdag kväll

God kväll! ;)
Efter skolan (som vi förövrigt fick sluta en timme tidigare ifrån, skönt!) så gick jag hem till Tilda på brynäs oså var vi där en stund o drog sen ner på stan för att kika lite. Hitta ju lite smågrejer men blev inget köp för varken min eller hennes del. Träffade även på lite folk på stan o pratade lite, alltid kul :)
Men jag & Tilda drog oss sen hem till henne för att äta o baka lite kladdkaka & käka de framför sex and the city avsnitt. mysigt! :D

Ska väl försöka lägga mig i sängen i tid, som man alltid säger man det aldrig blir så.
Blir ialla fall skola på förmiddagen & förhoppningsvis fixa APU plats imorgon. senare vid sextiden smörgåstårta hos mormor&morfar eftersom morfar fyller 69 år (;

ååh,vad vill jag?! säger en sak och tankarna menar något annat.

hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0