DAGARNA GÅR, BLOGGEN BESTÅR!

haha, härlig påhittig rubrik jag kom på nyss.
men ja, jag vet att jag varit dålig på att uppdatera som alltid men jag orkar bara inte ibland ;p

Fredags;
blev inge skola för jag mådde inge bra på morgonen när jag tänkte kliva upp, så gick o la mig o sov och vakna av att lillebror ringde o väckte mig. Gjorde lite så saker hemma sen åkte jag till pappa. Jennifer kom till mig på kvällen o kolla på film oså med mig i friggen. Sen kom min sovkamrat o sov ;p

Lördags;
Var typ hemma hos pappa hela dagen o gjorde inge speciellt alls, efter en god middag som bestod av grillat
så tog jag med mig Emma L och cyklade ner till Jennifer för att vara barnvakt åt Ebba.. Vi cyklade hem vid tio tiden igen och då blev det film o mys i friggen med lillebror & Adam.

Igår, söndags;
Satt mig o plugga men blev inte mycket gjort som vanligt sen blev jag rastlös och ville göra nåt
så jag drog med mig lillebror& Adam så cyklade vi lite överallt. riktigt skönt vare! Hem & käka grillat igen sen kom mammas man så fick jag & Adam turas om att övningsköra hem :) det gick riktigt bra.


skriver mer i ett nytt inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0