EKO?

haha, har varit dött här ett par dagar nu.
Har inte orkat uppdatera och känner att jag kanske inte var så bra på dehär med bloggande.

Men APUn är slut och det tar emot att börja skolan imorgon igen.. ser verkligen inte fram emot det
och vårat jävla schema som vi kommer ha också. USCH!
På sista April så blev det grillande & mys här i Valbo med ett gäng gamla klasskompisar från 9c.
Var riktigt kul faktiskt och vill göra om de snart! Fast det är ju nästan planerat att det blir fler gånger i sommar så, 
det är något att se fram emot! ;)
Annars har helgen varit lugn.
Jag och Adam gjorde ett varsitt litet inköp i fredags när vi gick runt på köpis, sen gled vi in till stan med mamma & co för att käka på American take away, eftersom middagsplanerna förändrades. Satan vad god pizzan jag käka var!
Igår blev jag upphämtad av Jennifer. Vi åkte till stan och kollade på massa dansuppvisningar på estraden, bland annat
Hannah & Annis. Riktigt duktiga!
Bussade hem och käka grillat. Blev lite tennis-spelande och kubbspelande mot kvällningen.
Matilda kom hit och Lelle, hon, jag & Adam tog en crusingsväng in mot stan och hem igen.
Riktigt mysigt och åka runt med våran pärla x)

Idag spelade jag, Matilda, Olle & Adam lite kubb efter vi klivit upp och ätit frukost oså.
Matilda åkte hem och sen dess har inte hänt mycket.
Mamma gjorde slingor i håret på mig, men ser inte ut som slingor. Hela håret vart typ blont eller nån sån färg.
Vette fan om jag blev nöjd. Blev lite små miss här och där eftersom färgen knappt räckte. -.-

så äre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0