GOD NATT!

tänkte bara slänga in en liten lista :)

Väntar på: bättre tider.. ovanligt va?
Önskar att du vore bättre på: att anstränga mig i skolan
Senaste personen du pratade i telefon med: adam älskling :)
Senaste personen du fick e-mail av: nå jävla sida jennifer lura på mig att bli medlem på
Senaste gången du var utomhus: förra året i slutet av maj?
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: igår tror jag.
Ord du missbrukar: "meen"
När var du senast riktigt full: början av April
Vad hade du i din mun senast: en tandborste? :D
Är du homosexuell: nepp
Blir du bra på kort: kan jag inte påstå!
När och varför grät du senast: igår.. kollade på one tree hill :$
Vad funderade du på i natt: ingen aning.
Vad borde du göra nu: SOOOOVA!
Varför gör du det inte: kan inte slita mig från datorn som vanligt, haha
Har du haft sex med någon utan att veta deras namn: nej
Tycker du om skägg: nja..
Tycker du om snagg: beror på ;p
Tycker du om hår: på huvet - ja.
Har du tvångstankar: inte ofta
Dricker du alkohol: det kan hända ibland de du
Vill du ha barn: aa, (:
Vad tycker du om Sex and the City: det är bra.
Gillar du dokumentärer: beror på vad de är, men oftast så.
Är du sugen på något nu: nää.. bara sömn om de går att räknas som sugen, haha
När fikade du senast: förra helgen eller nåt. don´t remember
Hur många hål har du i öronen: ett i varje
Brukar du bada i sjöar om somrarna: joda, de händer
Favoritdjur: hund/katt
Äter du frukost: yees, every day
Hur svarar du i mobilen: "hej" typ tusen gånger x)
Hur lång är du: 163,5 :(
Kan du laga mat: hahaha *host*
Är du smart: njaae.. i don´t agree with that
Snarkar du: kanske ibland.. har hört adam sagt de nån enstaka gång ;p
Hade du en bra kväll i går: sure
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här och lyssna på musik
Vad har du druckit idag? vatten, kolsyrat vatten, juice
Vad var det senaste du åt? smaka en bit choklad av tilda
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej.. inga amors pilar så fort ^^
Drömmer du mardrömmar? jaa. de är drygt!
Vad är viktigast för dig? min familj & mina vänner
Stjärntecken? FISK <3
Äckligaste insekten? spindel kanske? haha
Stökigt eller välstädat? stökigt ..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja :)
Har du fått någon komplimang idag? nej
Har du varit med i en rättegång? nje.. bara kollat på en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0