HELGENS HÄNDELSER

Det har varit en ganska skön helg
men nu är det ju skola igen..

Fredags; Skolan som jag skrev oså hem o övningskörde lite hit och dit med mamma. Käkade tacos oså vare bara att slänga sig på bussen för att åka mot destination norrsundet. haha. Påvägen dit klev S på bussen o följde med mig till Jennifer. Hos henne var även Matilda o Simon, men båda drog åt varsitt håll efter ett tag. Vi kollade på film o bara pratade lite. Tog sen bussen hem till Adam o sov där.

Lördags; Vakna & duscha o greja.. Ringde pappa o blev upphämtad oså åkte jag till han en sväng för att hälsa på.
Åkte sen hem till Valbo igen o slänga i mig nåt att käka o fixade mig. Satt mig på bussen mot stan igen och mötte upp några kompisar och åkte vidare till andersberg.. Var där ett tag med trevligt folk innan vi börja dra oss ner mot stan efter tio tiden o skulle kolla crusingen som var, men det blev något annat som kom upp så vi åkte upp på brynäs för S skulle göra en sak. Ner på stan igen ett tag och sen lessnade jag o åkte hem.
Blev inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag ville se mer av crusingen o jag & S hade som mål att åka med någon bil men jag tappade bort henne så det blev inget. menmen.

Igår gjorde jag ingenting..
Adam kom vid tre tiden och vi käkade grillat hemma hos mig.
Följde även med mamma när hon skulle handla så vi fick chans att övningsköra.

nu är man i skolan och har bild..
har inte så mycket kvar att göra på mitt porträtt som vi håller på med så jag sitter lite här vid datorn (a)

hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0