HEM LJUVA HEM

jag vill åka hem!
har varit i skolan nu sen typ halv tio.
och ska redovisa engelska klockan halv två, två nångång.
Skiiit drygt! ifs kan jag inte dendär redovisningen men det får väl gå ändå.
Inge god mat eller nåt i skolan heller, så åt ingenting. kommer hungra ihjäl.

Igår vare sovmorgon till 12.20 :)
Riktigt härligt, då besökte vi brandstation och en kille föreläste i två timmar.
Men det var bra, han sa mycket vettigt som man började fundera över oså.
Var med Tilda efter. Vi gjorde iordning tacos hos mig sen åkte vi till stan för att gå på tjejkvällen.
blev inte där så länge, de var synd.
Pluppen kom o sov med mig på kvällen också :)

Idag ska jag hem en sväng, sen åka till Adam & mysa o sova där :p
vilket trök inlägg de blev men aja..

hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0