HISS & DISS

+ saker:

  •  Bara skoldag imorgon sen ledig resten av veckan! :)
  •  Det betyder att jag får sova ut.
  • Jag kan ha ork att dra mig ut och röra på mig i veckan, för de behövs!
  •   vi slutar tidigare idag (14.25) ...
  • ... för vi har ingen naturkunskap, :)
  • Sovmorgon till nio imorgon, höhö
  • Jag känner mig glad just nu, men det ändras väl snart, haha
  • Fick nyss reda på att jag ligger på MVG på bilden
  • Det är snart sommaaaaarloov och hoppas på att roliga saker inträffar (:
  • Finns några planer som är planerat och jag läääääääääängtar!!

    - saker:
  • Vi har mycket skolarbeten på kort tid..
  • Jag sätter mig aldrig ner och gör skiten heller
  • Vi har matte nationella del 2 imorgon och det kommer gå åt skogen!
  • Jag har inte fått mina matersättnings pengar från APU veckorna än, fast några andra i klassen har de
  • Jag saknar några personer väldigt mycket och de är inge kul :(
  • Jag har inte fått nåt sommarjobb än och börjar känna lite panik över de
  • Man behöver inte känna sig så speciellt smickrad av att man fick MVG på bilden, eftersom nästan alla andra också fått de. haha
  • Jag är shopping sugen! & de kanske kan vara ett minus eftersom det går åt pengar då. haha (Y)

Det var mycket om skolan känner jag, men det blir så.
GRATTIS TILL JENNIFER SOM FYLLER ÅR IDAG FÖRRESTEN!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0