KOMPISHELG? ;p

under helgerna blir det jämt dåligt uppdaterat.
Nu har långhelgen gått undan riktigt fort och imorgon är det skoldag från åtta till halv fem igen.
Det känns tungt, men det som är positivt är att denna vecka som kommer nu är den sista riktiga skolvecka som är kvar!
Men det är ganska mycket skolarbeten som jag måste göra och skicka in, så det måste fixas..

Ihelgen har varit fylld av vänner som jag umgåtts med :) Riktigt trevligt!
I fredags gymmade jag med lillebror i en timme, vilket resulterade i träningsvärk i armarna oså efter.
Sedan åkte jag hem o fixade. Blev en lång tur med buss till norrsundet och tillbaka sen på kvällen för att hämta upp Sabina & Jennifer kan man säga. haha
Vi åkte hem till mig i Valbo och mös med buzzspelande och sedan på altanen med vattenpipa och popcorn :D
Jennifer sov kvar och på lördagen gick vi runt på köpis i några timmar och jag shoppade lite inför sommaren.
Pengarna bara försvann.. haha
Vi cyklade sedan hem i åsk/regnvädret som plötsligt kommit och åt grillat och började fixa oss.
Strax efter sju ramlade Madde in och sen vid nio (?) kom Kattis&Sara.
Även vi spelade lite buzz o mysdrack lite.
Åkte in till stan en sväng o yra runt tills Sara, Kattis & Jennifer skulle med sin buss.
Jag o Madde satt oss på subway o hon tog en macka..
Blev lite frestad, men pengarna var nästan slut så blidde inge för mig..
Sen blev de hemfärd för min del.

Idag blev det köpis igen men denna gång med mamma o lillasyster.
Adam kom också.
Var till mormor&morfar nu mot kvällningen. Blev övningsköring dit o hem.


här är mina snygga skor som jag inhandlade ihelgen bland annat :)

Tack till Sebastian som gjort min header förresten :) riktigt bra blev den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0