LÅNG HELG!

halloj!
är långhelg för min del nu. Riktigt skönt!
Gick bara halv dag i måndags då båda eftermiddagslektionerna var inställda
och sen igår hade gjorde vi matte nationella igen.. gick kanske helt okej? äh, vad vet jag.
Sen hade vi en kort svenska lektion o sen simning på fjärran. Sista lektionen blev inställd, TACK & LOV! :)
Så fick sluta typ vid ett.
Efter de var jag med Tilda,
vi var hos henne sen begav vi oss till köpis o donken (a)
Hem till mig o spelade lite buzzz o sen övningskörde jag till stan för vi skulle på ica maxi & nya city gross med mamsen.
Skjutsade hem Tilda oså var vi hemma vid tio igen.
Blev lite länge att sitta vid datorn innan jag gick o la mig, men aa :)

idag blir det städning osånt här hemma.
Sedan leta present oså till mamma på köpis eftersom hon fyller år imorgon.

Justja, igår fick vi höra att de ordnas en Thorén fest på skolavslutningen eftersom
vi är lite bättre än alla andra och slutar den 5 juni :) Så de kommer bli skit kul säkert!!
Är taggad iaf ;p ska bara se till att leta efter nå examen kläder, inga märkvärdiga men nånting iaf.



Find a way that I can tell you
I hate this part right here
I hate this part right here
I just can't take your tears

Kommentarer
Postat av: madelene

Jag hoppas verkligen att Thorén festen blir av, jag är sjukt taaagggaaad! :D

2009-05-20 @ 13:27:28
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: madelene

Sv: Nu är jag inloggad, men inte du, haha ;D

2009-05-20 @ 23:02:08
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0