MINIGOLF I SOMMARVÄRMEN!


haha, kolla bettan! :D

jaa, skrev inget igår så tänkte skriva igenom lite snabbt för dom som orkar läsa.

I skolan igår började det med en massa utvärderingar som vi blev tvugna att fylla i om kurser vi haft oså.
Sen hade vi en redovisning på svenskan, gick bra de.
Vid lunchtid så blev det kaos i klassrummet med lite strul om grupper/tider osv,
för engelska redovisningar som vi skulle ha på eftermiddagen.
Men det löste sig iaf för mig så jag ska göra den på fredag istället. riktigt skönt! :)
Gick till boulognen med brudarna på bilden, dvs Alex & Bettan.
För vi skulle ha gympan där som bestod av minigolf och kubb. :')
Jag kom sist i minigolfen, om jag inte minns fel och bettan vann. -.- haha
Sen blev det bara hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0