MUSIC QUIZ! :)



ja, dålig uppdatering men finns inte så mycket att skriva ändå.
Idag var det skola i typ tio minuter då jag höll ett tal för en lärare och alex.
Läraren börja grina pga av mitt samtalsämne.
Det var nämligen om min lillebror som gick bort i mammas mage för sju år sen.
Hon sa att jag fick MVG på de också :) riktigt skönt!
Blev att gå på stan en stund efter, hem och käka lunch lite snabbt sedan till gymmet och lära sig lite bättre om hur man ska träna oså av en instruktör.

Har spelat massa buzz music quiz har jag också gjort,
eftersom mamma beställde hem de förra veckan och de kom hem igår. :)
Så de är kul, hör och kommer ihåg massa gamla låtar som man lyssnar på förr oså.

imorgon äre engelska nationella igen, fast den här gången i hör och skriv/läs och skriv (tror jag det var)
är inte så jäkla taggad, men adam verkar de eftersom han säger att engelska är de bästa ämnet :s
Det kan inte jag påstå.

Någon annat jag är jävligt taggad på är iaf helgen!! :D
Hoppas de blir bra med roligt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0