SKOLTIME!

hallå,
sitter i skolan och är inte ett dugg fokuserad på att göra skolarbete fast jag har massor att göra. SUCK.
Jag är fan aldrig motiverad till skolarbeterna ja.. måste ta o skärpa mig! haha
igår vare skola sen hem en sväng oså blev det stan igen för att gå på stan med jennifer.
Träffade även på Sabina en sväng :)
Vid sju tiden så befann jag & jennifer oss inne på Gävle teater,
eftersom vi skulle se magic of dance som ackes hade arrangerat.
Var en del danser som var riktigt coola.
Det slutade vid tio och åkte med mamma&lelle hem eftersom dom varit på elvis grejen på läkerol.
Det hade jag också velat sätt!

Åker iaf hem vid lunch och får se vad dagen har att erbjuda.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0