SKOLTRÖTT!

skolan flyter på, fast känner att det är lite mycket nu innan sommarlovet.
Massa nationellt prov också. Hade det senast idag i matte,
känns som det gick rätt o sagt åt skogen! Nästa del är på tisdag.
Annars har det inte hänt mycket de senaste dagarna.
Lite övningskörning oså har det väl blivit kanske :)

Spelade nyss Buzz med mamma, Lelle & Adam.
Vem tror ni var kungen o vann då?! - jo, jag så klart! =D
Kollar på Fråga Olle nu och sitter här.
Jag & Kalle bestämde nyss att vi skulle vara duktiga o åka till skolan imorgon till halv nio
eftersom vi är lite sämre än alla andra och behöver plugga och göra klart grejer. haha
Men kan ju säga att vi är inte dom ända i klassen! haha
Annars har vi sovmorgon till TJUGO I ETT!
nu tycker ni säkert att jag är helt puckad, men jag får verkligen inget gjort hemma.
Har ett stort prov imorgon också som typ baseras på hela kursen och jag har knappt kollat & kan ingenting! :(
Så känner nästan som att jag inte vill göra de alls imorgon..

Nu känner jag att de blir lite väl mycket prat om skolan, men de får ni stå ut med.


So you're gone and I'm haunted
And I'll bet you are just fine
Did I make it that easy to walk right in and out of my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0