SKÖN DAG!

när jag menar med skön dag så menar jag tyvärr inte vädret idag,
eftersom man typ blåser bort när man är ute för de blåser så mycket.

men det som var skönt idag var att vi hade bara en lektion idag på förmiddagen
och då gjorde vi klart en liten sista uppgift, hade betygsprat och åt lite godis eftersom det var sista
lektion och kursen är klar nu med. Känns riktigt skönt! Men läraren kunde inte bestämma sig angående mitt
slutbetyg, så hon skulle tänka lite mer. men blir står mellan ett VG & MVG! så de är riktigt kul :)

sen dess att vi sluta strax efter elva så har jag bara legat här i sängen med datorn ;p
Kollar lite Parlament-klipp.. Fan va bra de är alltså! haha
Kan försöka få upp ett bra klipp om jag vet hur man gör (a)

Pluppen kommer sen vid tre, halv fyra nångång efter han slutat skolan :)
O då blir det att han hjälper mig att göra klart nå skolarbeten och mys!

hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0