SOMMARVÄRME! :)

ååh, härligt väder det är idag alltså. ljuvligt!
På första lektionen som var bild så gick jag & brudarna till boulongen
och dom hade ju systemkameror förutom jag & Emmelie.
Dåligt sugen man blir på att ha en sån själv.
Jag fick nöja mig med några risiga mobilbilder som jag knäppte iaf. :p
Sen fick vi sluta typ två timmar tidigare också idag. OTROLIGT SKÖNT!

När jag kom hem fick jag se att mamma köpt en sodastreamer! :D
äntligen säger jag bara. har tjatat på henne som tusan.
Höll även på att dunka huvet i bordet av trötthet när jag satt o kollade igenom en massa reklam.
Nu väntas en massa plugg som måste göras.
En massa saker jag måste ta tag i innan vi slutar .. får se hur de kommer gå med de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0