-



Var på New Moon igår kväll med Tilda.
Filmen var faktiskt inte så bra som jag trodde.
Jag blev mer tagen av första filmen när jag såg den första gången.
Men jag menar absolut inte att den var dålig..
Jag skulle nog ge den 3½/5 om jag ska vara en såndär film betyg sättare :p
Nu är det bara att vänta på tredje filmen som kommer till sommaren.
Håller på att läsa den boken också. Har bara två kapitel kvar.

Annars hände det inte så mycket igår.
Var bara hemma med Adam och slappade.

Idag har vi inte heller gjort så mycket.
Åkte hem till Adam en sväng.
Hans lillebror Gustav gick runt och tjatade om att han blivit farbror hela tiden,
eftersom Danne blev pappa imorse. Så det var Gustav lite exalterad för ;p haha.
Så vi får väl ta och säga grattis till Danne då!
Får väl se hur det kommer gå.

När vi kom hem från han så tog vi faktiskt tag i städandet,
eftersom mitt rum har sett förjävligt ut!
Gubben min var jätte duktig med att hjälpa till.
När vi var klar så tände vi lite doftljus och kollade på tv :)

Har blivit en riktig pojkväns helg dehär känner jag,
så nästa helg blire kompis helg! :D haha.
Om nån vill hitta på nåt vill säga, haha.

Imorgon äre skola igen efter fyra veckor -.-
Känns lite drygt att gå tillbaka dit och plugga,
speciellt när vi ska ha en dryg jävla lärare ganska mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0