BAD DAY!

tror det inte riktigt varit min dag idag.
Har inte gjort ett skit. Suttit hemma med Adam & Rickard.
Fast det är skönt det med, för jag har gått i mjukiskläder hela dagen.
Min piercing är infekterad så det gör ont att äta och pussas :(
Hoppas att det går över nu snart, för annars blir jag väl tvungen att ta ur den.
Har grinat för ingenting också, haha.
Går och grubblar som fan om pengar också, jävla skit!
Har ju typ 15 pers att köpa julklappar åt (har jag räknat ut)
och har knappt hela studiebidraget kvar som det måste gå åt till.
Så det känns ju inte så super.
Men mamma hjälper väl mig att fixa julklappar åt några iaf, skulle jag tro.
Så vi får se.
Jag vill ha ett extra jobb!

jaja, nu ska jag fortsätta kolla tv, ta en dusch 
och kanske ta nåt att smaska lite på.
... med Adam såklart :)

Berättar imorgon om vad man gjorde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0