DON´T STOP DANCING!

haha, jag känner mig glad?! Fast jag vet inte riktigt varför?
Kanske för att jag har nåt att se fram emot som jag hoppas kan bli lyckat.
:)

Så jävla skönt med bara en gympa lektion på en timme idag också.
Fast kan ju kännas ganska onödigt att åka fram och tillbaka till stan för de,
men jag fick ju skjuts både dit och hem så jag hade lite tur med de just idag.
Vi hade faktiskt en rolig och jobbig lektion på gympan idag,
kors i taket! Annars brukar alltid våra gympa lektioner vara slappa som fan.

Så nu sitter jag bara och slappar här framför datorn.
Ska snart sätta på lite Dexter tror jag.
Var riktigt länge sen jag såg de och har flera avsnitt att kolla på.
Lyssnar på lite gammalt techno musik så vill inte riktigt stänga av de heller :D
Justja, en sak jag stör mig på idag!
Min jävla sladd från stereon som man kopplar till datorn är skit glapp.
Så måste skaffa mig en ny.
Men då får jag nog ta med mig min pojkvän för han vet vad de ska vara för sladd :p

Men kan bara säga att jag ÄLSKAR mina högtalare <3 haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0