HELGEN BÖRJAR GÅ MOT SITT SLUT

Inatt blev det mycket skratt när min mor kom hem vid ett tiden.
Hon var inte helt nykter om jag säger så ;p haha.

Idag har det inte hänt mycket.
Jag och Adam hann bara äta frukost oså innan vi tog bussen till stan.
Åkte vidare hem till han och kollade då klart på Transformers filmen.
Riktigt bra film tycker jag!
Men kanske borde ta o se ettan eftersom den vi såg var tvåan.
Sen blev det bussresa hem igen hit till Valbo
då jag fick höra en massa skvaller av Sabina S som åkte samma buss. :)

Har bara blivit en massa tvtittande oså nu.
Kanske ska börja förberedda sig för praktik på Coop i tre veckor nu,
börjar imorgon.
Känner mig inte så taggad faktiskt, eftersom jag blir där ett tag.
Men det kan säkert bli bra. Hoppas tiderna är bra!
Ska vara där klockan nio imorgon iaf.

Hoppas ni andra haft en rolig halloween helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0