DAGARNA GÅR..

ajaj, har blivit dåligt uppdaterat senaste dagarna.
Skäms på mig, haha.

Men i onsdags så åkte jag till skolan och tog vaccin sprutan.
Gick jätte bra allting.
Efter de kom mamma och hämtade upp mig. Fast de var jag som körde ;)
Så åkte vi ut till Korsnäs och käkade lunch med Lelle.
Åkte vidare till Korsnäs shopen och hittade där gympa byxor & t-shirt.
Så nästa gång jag går på ett friskis pass så ska jag ha de, haha.
Vill dit nu! men har gjort lite annat nu i veckan så har inte hunnit.

Sen åkte vi förbi Jula en snabbis innan hämtade vi Mathilda på dagis.
Jag körde hela tiden och det gick ganska bra!
På kvällen drog jag till Rickard (i Valbo) där Adam också var.
Vi spela lite tv-spel, kolla oskyldigt dömt och rakade skallarna på dom ;p haha.
Sen cyklade jag & Adam hem.

Igår vare praktik sen hem snabbt för att äta
för att sen åka till stan.
Träffade Tilda en snabbis och köpte biljetter till New Moon filmen! :)
Sen åkte jag & Adam till läkerol. Emil var med också.
Brynäs vann med 4-1! Härligt.

Idag blev det praktik,
Hem och packade sen åkte jag med pappa ut hit till Hamrånge.
Åt fredags pizza som vanligt och har kollat på idol med syrran.
Som förövrigt fyller hela 11 år, som hon går runt o säger själv, haha.
Hon fick en bh och ett hårband av mig.
Tänk att hon växer så snabbt. En bh nu lixsom, haha ;)

Ska se vem som åker ut från idol nu.
Hoppas på Eddie eller Reza faktiskt.
Fast Reza är bra, men någon måste ju åka ut.
Sen blire ut i friggen med gubben min oså ska vi se lite oth osådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0