DET VI GÖR BÄST!

Okej, lite efter att säga det nu men
äntligen vare rätt som åkte ut från idol säger jag bara!

Igår så blev det att äta lite gottigheter när det kom några hit till pappa
och grattade Elin som fyllt år i fredags.
Ville inte slita mig från Adam men han hade andra planer så han åkte hem.
Var hemma här bara och var ganska förvirrad eftersom jag visste inte
hur det skulle bli på kvällen men tillslut så blev det bra.
Det var ju som många vet värsta skitvädret igår så när jag cyklade till bussen
så hade jag ingen bakskärm på cykeln så det stänkte en massa på mitt arsel/TUNIKA!
Blev skit less och kändes som allt var förstört.
Men satt mig ändå på bussen och åkte ner till Ellen där Hilda, Hannah, Emmelie & självklart Ellen var.
Fixade oss och jag fick sitta med hårtork på tunikan för att försöka bättra det på bästa sätt.
Tog nio bussen till "fjället" som dom säger ;p Dvs till Wiklunds.
Var där till halv tre till sista bussen.
Vi spela ölspel, åt frysta korvar, sjöng och dansa,
lindade in Hilda & Hannah i plastfolje, (fråga mig inte varför, haha)
försökte få liv i halvdäckade killar m.m.
Så allt hade vi kul!
Påväg till bussen så gick det segt och vi var jävligt nära på att missa bussen,
men hurtige hilda sprang före oss och fick stoppa bussen, haha.

Somnade fyra så var kände mig ganska död idag när jag blev väckt halv elva.
Eftersom man aldrig får sova tills man vaknar i dehär huset. ^^
Har inte gjort så mycket sen dess. Surat lite, haha.
Färgade håret nyss för det blev ganska mycket över
när Ankie gjorde det på sig själv så hon hade i resten i mitt hår.
Har inte riktigt sett hur det blev än men blev ganska mörkt iaf.

Nu vill jag hem till Valbo med min gubbe och äta chiiiiips & dip! haha


MOBILBILDER!

Det finns mer bilder på facebook som Hannah lagt upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0