VARNING FÖR MYCKET TEXT ^^

nu jäklar ska jag blogga! .. För ikväll :p haha
Har precis kollat vem som åkte ur idol och det blev Reza denna gång.
Helt rätt tycker jag. I för sig är hon riktigt duktig men nu måste ju någon åka ut.
Satt uppe med mamma & Lelle och kollade på de lite.
För min kära pojkvän somnade ju klockan tio... förvånade? nää, skulle inte tro de. Haha.
Men får ta och gosa en massa med han imorgon istället.
Till & med min lillasyster (Mathilda) är vaken fortfarande ^^

Igår så hade jag iaf fullt upp... för en gångs skull!
Åkte till skolan istället för praktiken
för jag hade pratat med en lärare om att komma och plugga lite.
För de behövdes!
Fick faktiskt tre uppgifter gjorda och det känner jag mig nöjd över.
Även fast Tom satt i samma rum och distraherade mig på alla sätt för att han inte pluggade nåt.
Var där i skolan till strax efter lunch, sen gick jag till Anni på hennes praktik.
Lämnade data väskan där hos Anni och gick till Alex på Hemtex.
Hon hade precis satt sig för att käka lunch så en i personalen visade in mig där.
Kan ju säga att Alex blev ganska chockad när jag kom in där och sa hej, haha.
Satt med henne under hennes lunch sen gick jag vidare och satt med Anni när hon också åt, :p
Gick vidare till Willys och hälsade på Adam.
Så jag hade en riktig besöks tur.. eller vad man ska säga.
Hann knappt hem från stan innan jag tog cykeln till köpis och mötte upp Jossan.
Vi tog en snabb fika eftersom jag skulle till stan. Men kul vare att träffa na´!
Gick på ett medel pass med Anni på friskis.
De gick inge bra alls! Eftersom jag redan hade kört två dagar i rad
och det är ju knappast min kropp van vid.
Så var helt trött och slut när jag kom hem, därför blev det inget inlägg.

Idag vare sista dagen på praktiken.
Ganska tråkigt faktiskt, för man har kommit in så bra där.
Men ska lämna in CV dit sen och hoppas på att det kan bli något åtminstone till sommaren.
Fick en påse med en massa gott med mig hem också :D
Tror ni inte Adam var på den på en gång när vi kom hem hit? haha.
Gick ut med Sören (Olles hund) en snabbis innan jag åkte in till stan
efter jag kommit hem från praktiken.
Åkte till Sätra till Emelie, Adams syrra.
För Adams mamma fyllde år idag så grattade henne där.
Hon fick en blomma av mig :)
Sen fick jag & Adam skjuts hem.

Nu ska jag fortsätta kika vidare på datorn
sen rensa sängen på kläder som det ligger fullt av där.
Och försöka få Adam till sängen såklart.
För han ligger på soffan nu :p


jag vill dela på mig? Vill försöka finnas där för alla
men det räcker inte till.


Orkade ni läsa allt? (a) haha.
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0