FÖRSTA DAGEN AVKLARAD

.. 14 dagar kvar! -.-

Puuh, va seg jag känner mig nu.
Eller det var värre för en timme sen,
men då tvingade mamma mig att följa med henne
på en promenad till Tempo med Sören (Olles hund).
Påvägen hem igen så kom hon ju på att hon glömt de hon gick dit för att köpa, smart va? haha.
Det blir så när man handlar en massa annat fast man inte tänkt de.
jaja, en massa babbel bara.

Var första dagen på Coop idag.
Började klockan nio.
Förmiddagen gick ganska fort men eftermiddagen segare.
Dagen kändes lång och jag slutade fyra. -.-
Plockade varor hela dagen.
Imorgon börjar jag åtta.
Blää, jag som tyckte nio var en bra tid.
Tänker nog dra och träna på friskis efter jag slutat också.
Hoppas Anni kan vara med också!

nää, nu ska jag kolla på transformers eller dexter
och äta lite nötter & dricka cola! :)

jobbigt med vardag igen,
får jag inte sova lika mycket med min gubbe :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0