FREDAG!

Kom nyligen innanför dörren efter att ha tagit en promenad med Sören (Olles hund).
Det blåste lite kallt och små regn.. jävla väder och vara trökigt hela tiden!
Innan jag var ute med Sören så kom jag bara hem från att ha varit i skolan.
Fick iaf en uppgift gjord, annars satt jag bara och höll på med annat typ.
Har ändå typ ingen ogjord uppgift :)

Funderar lite nu på vad jag ska göra..
Om jag ska ta och gå till köpis för att köpa julklappen till mamma
eftersom hon jobbar idag.
Annars äre inte så lätt att vara smygig med den när hon är hemma, haha.
Eller så väntar jag tills på tisdag när jag och Alex ska handla lite julklappar på köpis
på våran lediga dag :) Fast då är mamma hemma istället troligen -.-
jaja, får se hur jag gör.

Blir ut till glesbygden ikväll ;p
Får se vad som händer helt enkelt, hehe



2009 snyggaste man! Jag håller helt och hållet med.
Alltid tyckt han är snygg :)

Kommentarer
Postat av: E m m y (Amafäo)

ja han är riktigt frääsh!

2009-12-01 @ 12:29:21
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: E m m y (Amafäo)

ja han är riktigt frääsh!

2009-12-01 @ 12:29:52
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0