GOD NATT!

Hej! Tänkte bara kika in och säga god natt. Kunde inte bli ett riktigt inlägg förut ikväll för internet krånglade. Så bloggar från mobilen nu :) Men var på praktiken idag som vanligt, sen hann jag knappt innanför dörren innan jag skulle springa till bussen för att åka till stan. Jag och anni gick på ett friskis pass idag igen. Den här gången bräda. Fan va jobbigt de var men kul! :D så de blire nog fler gånger. Sen mötte jag Upp adam på stan så åkte vi hem till mig som vanligt, :) han ligger och sover bredvid mig nu... Som vanligt de också! Suck. Haha. Jag o anni ger oss inte så imorgon blire ännu ett friskis pass! Kan säga att de känns i hela kroppen nu, speciellt magen efter både igår och idag. Jaja, babbel, babbel. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0