HÅLL HUVET HÖGT?

Va seg jag har känt mig i huvet idag!
Var jätte trött och seg på förmiddagen
och trodde nästan att jag skulle somna stående ett tag.
Men fick iaf pröva på att sitta i kassen för första gången idag!
De var roligare än de andra jag fått gjort på praktiken men det var rörigt.
Fick ganska ont i ryggen fort också.
Hade en av personalen med hela tiden eftersom dom har en policy där om de.
Cyklade hem på lunchen och mamma hade gjort go' lunch till mig och henne. :)
Somnade typ till någon minut på bordet i köket innan jag cyklade tillbaka till Coop, haha.

Blev somsagt inget gympa pass som jag tänkt mig,
så har bara suttit här och degat... som vanligt.
Kollar på paradise Hotel nu.
Skulle behöva göra det ena och de andra men orken finns inte där för någonting.

Imorgon blir det lunch med Tilda & Core pass med Anni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0