IKVÄLLS INLÄGG.

God mat blev det hemma hos mormor & morfar och mätt blev jag.
Gick även över till mina kusiner som bor mittemot och lånade Emilias körkorts böcker
eftersom hon tog körkort för någon månad sen. :)
Så då lånar jag hennes så slipper jag köpa, smart va? haha.

Måste köpa present till lillesyrran Elin också!
Hon fyller ju hela 11 år på fredag.
Jag vet att hon har en hel lista hemma som hon skrivit saker som hon vill ha
men hon kunde inte säga nåt om vad hon ville ha när jag frågade henne.
Iförsig tror jag det var julklapps önskelista men kan hon kan väl ändå få nåt av det i förväg.

Jaja, imorgon är det vaccin sprutan som gäller.
Känner mig inte så nervös nu efter allt som folk har sagt
så kommer jag nog bli ganska nervös imorgon, haha.
Men det går säkert bra.
Får se om jag åker till praktiken på eftermiddagen,
men tror inte de.

Kommentarer
Postat av: Elin

det var både jul och födelsedags- önskelista.

2009-11-12 @ 18:34:54
URL: http://elinmaaattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0