JÄVLA X-TRAFIK!!!

Nu är jag inte på humör.
Tjugo över fyra bussen mot stan kom aldrig
och jag som skulle åka på ett gympa pass i stan som börjar fem
så hade inte hunnit om jag skulle ta nästa buss. (halv fem)
Mamma kunde inte heller skjutsa mig för hon var tvungen och laga mat lät de som.
Jävla skit!
Just dedär passet är ju bara på måndagar och det var så kul sist jag var på de. :(
Skulle ju egentligen gått på Ki box med kusin Emilia från början men hon var sjuk.

Så jag får sitta hemma och tjocka på mig ännu mera, haha.
Fan va ångest jag börjat få för min kropp nu.
Jag vet att de är töntigt men jag tycker de.




Kommentarer
Postat av: madelene

Tjugo över fyra bussen kommer aldrig, jag får alltid vänta till halv fem..

2009-11-16 @ 17:38:15
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: matilda

meh, idag när jag skulle åka hem så kom inte heller 16,20 bussen :o inte den innan heller tror jag,

2009-11-17 @ 21:43:55
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0