LIVE BEFORE YOU DIE

Åh, va skönt att bara gå halv dag idag.
Fick nämligen sluta nu vid lunch för dagen
för jag ska till tandläkaren nu fem över ett.
Ska kolla om hål osånt.
Hoppas verkligen inte att jag har nåt hål,
men skulle väl inte förvåna mig om jag har nåt :/
Så ska gå upp strax och borsta tänderna och cykla iväg dit.
Sen när jag kommer hem igen så ska jag försöka ta en powernap :)

Det kommer ett inlägg lite senare om helgens bravader.

Har förresten fått en ny mobil idag!
För 3mobilen som jag hade gick sönder i somras,
för täckningen dog helt på den ;s
Så lämnade in den för någon vecka sen
eftersom det kommit en 3butik till Gävle då.
Mamma skulle hämta ut den idag men då hade dom skickat en ny istället!
Riktigt skönt, för den andra var dålig.
Hoppas den här är lite bättre :)
Är inte så speciell men iaf.
Och den jag har haft nu medans den andra var trasig,
gick typ sönder igår också,
blev vattenskadad tror jag.
Så tur att jag fick en ny :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0