LÖRDAGENS BRAVADER

I lördags så blev det Brynäsmatch först.
Var jävligt irriterad på Brynäs de första tio minuterna under första perioden,
för dom spela så jävla dåligt.
Men sen gick det upp och ner. Så var en ganska spännande match.
Markström räddade laget jävligt mycket!
Så matchen slutade 4-3 till Brynäs i sudden.
Vi hann även med att äta på Max innan matchen.

Vi (jag, Anni, Jennifer & Hannah) åkte till stan och upp på brynäs till Hilda.
Vi var där i hennes morbrors (?) lägenhet.
Spelade våghals och drack lite. Det var treevligt (:
Tog bussen till Valbo till Rickard.
Tyckte det var helt okej där jag men tydligen inte dom andra.
Så dom åkte till stan ganska snabbt igen och jag blev kvar med Rickard & Adam.
Trodde det skulle bli tråkigt med dom två spelandes tvspel, men det blev de inte.
Pratade en massa, tröck i oss popcorn, Rickard kastade kniv och flummade :p haha.
Vi gick hem till mig och var hemma typ tjugo i tre.
Drygade lite med mamma sen somnade vi ganska snabbt.


Mobilbild på det jag hade på mig.

¨
Öl torn som Jennifer & Hilda gjorde i fredags hos Hannah :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0