LOVE ME WHEN I'M GONE

Blev inget bloggande igår, men det får jag ta igen nu med ett lite längre inlägg.. som vanligt? :p
Igår så vare Onsdag och Katarina hade namnsdag.
Varför jag nämner det är för att min mamma heter så och jag gjorde en ganska stor tabbe, haha.
Varje morgon innan skolan (och på helgerna också) så sitter jag och äter frukost
och läser tidningen.. Så såg jag att Katarina har namnsdag så jag läcker ur mig
"åh, då har ju Kattis namnsdag idag!" säger jag och mamma står i köket och kollar på mig.
Jag kollar på mamma och hon börjar flina. Jag kommer på mig själv efter någon sekund och
säger "OJ! Grattis på namnsdagen mamma :D haha"
Så hon skratta en stund åt mig.
hahha.

Annars blev det en matte B lektion, lunch och administration B lektion
innan vi fick sluta för dagen vid fyra.
Åkte hem och käka oså sen övningskörde jag in till stan med mamma
för hon skulle ta vaccin sprutan.
När det var klart så hämta vi Adam och Rickard på stan och skjutsade hem Rickard (till Valbo).
Sen busade jag och Adam lite :p Kollade tv också. Sen somna han på soffan.. som vanligt!

Idag hade vi Försäljning och Service på förmiddagen,
efter nästan en två timmar lunch/håltimme med en massa prat
så hade vi första lektionen i Engelska B.
Kan ju inte säga att jag vill läsa den kursen egentligen,
men jag gör ett försök. Verkar vara en bra lärare iaf.

Var hemma ett tag innan kusinerna Emilia och Jonte hämtade upp mig strax innan sex tiden.
Släppte av Jonte på stan sen vidare till Brynäs en supersnabbis.
Åkte ner på stan igen och gick till friskis. Vi gick på ett Ki Box pass.
Jäklar va jobbigt det var! Men kul :p Säg någonting jag inte säger så om?! haha
Så tror min träningsvärk kommer hålla i sig i någon dag till, haha.
Det passet kommer jag gå på flera gånger iaf.

Känner mig slö i kroppen nu.
Börjar bli dags för sängen för min del nu också.
Blir skolan på förmiddagen imorgon.

Hörs imorgon hörrni!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Har du också träningsvärk? :D jag har i typ skulderbladen :P

2009-11-28 @ 00:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0