MÅNDAG.

Det blev ingen powernap tidigare idag som jag skrev om.
Jag blev fast här framför datorn som vanligt och tiden rann iväg.
Justja, hos tandläkaren gick det bra.
Var nära på att få komma tillbaka och laga ett hål
men jag slapp och skulle fortsätta med de jag gör så kan vi vänta med att laga.
Åkte in till stan strax efter fyra tiden.
Gick på ett friskis pass själv med en massa äldre tanter/människor.
Ja, jag gick på Puls/bas och där är det mest såna.
Men det är bra ändå och jag vill komma in i det lite innan jag går upp en nivå.
Jag har heller inte tränat riktigt på flera år så jag skyller på de, hehe.
Men det är kul iaf :)
Jag och kusin Emilia pratade lite idag och bestämde att vi skulle gå på ki box nästa måndag.
Det kommer säkert bli skiit jobbigt och roligt! :D

Mina ögonlock har börjat hänga lite mer än vanligt nu
så kanske ska börja göra mig iordning för kvällen och sängen.
Försöka komma säng i tid för en gångs skull.

Shit, va jag har varit duktig idag med att blogga känner jag. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0