MATA PÅ BA´ .. HILDA?

ja, idag vare som vanligt praktik mellan åtta & fyra.
Flyttade runt en massa grejer oså.
Lunchade med Tilda på donken! Trevligt :)
Båda var hungriga som djur typ, haha.
Tänkte innan jag gick dit att man kanske skulle ta nå nyttigare mål
men icke! haha, är ju så gott med vanligt, onyttigt & flottigt. haha

jaja, efter de så fick jag sitta i kassan i mer än 1 & ½ timme.
Tycker de är riktigt kul faktiskt men man får ju ont i ryggen och råkade göra lite fel då och då.
Tur att jag har någon bakom mig hela tiden som kan hjälpa mig vid dom tillfällena :p haha.
Sen fixade jag klart lite som jag hållt på med innan lunch och slutade för dagen.
Hem och slängde i mig lite mat innan det var dags att slänga sig på bussen mot stan.
Och va tror ni inte det blev dådå? jo, tjugo i fem bussen kom inte..
Trodde jag skulle bli tokig!
Men som tur var så kom Hanna och vi pratade en massa så jag blev lite distraherad av na
så busschaffören hade tur! haha, för annars hade jag klivit på bussen sur och frågat ut han.
Jag & Anni var på ett Core pass på friskis.
Riiiiktigt jobbigt vare med magövningarna men kul! :D
Lite krångligt sådär första gången men de gör vi definitivt om.
Sen blev det bara hem och har suttit här och häckat.

Borde kolla på Apu läxan
men jag skulle mest behöva komma i säng i tid!
Är ensam hemma också.. eller ja, Mathilda ligger på översta våningen och sover.
För mamma & Lelle är på bio.

Förresten, rubriken står dels för att jag och Anni var duktiga på passet idag
och för att bilden jag kommer visa ifrån ihelgen :D haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0