NOT WITHOUT YOU!

Sitter här i morgonrock och kollar på EMA på tvn.
Tror jag har liveframträdanden framför mig för jag kopplade in högtalarna
och ljudet är ju grymt <3 haha.
Adam åkte hem för en stund sen.
Blev inte som jag tänkt idag heller, vilket jag nästan förstod.
Mitt horoskop hade till och med skrivit ut de i förväg satt.
"En vän eller släkting på annan ort tycks komma
att höra av sig under dagen - möjligen med ett återbud av något slag."
Det sa ju allt de.

Men kanske ska hoppa in i duschen så man är beredd på att sticka iväg
på annat om det blir så.
Är sugen på att feeeesta,
men känns som det är en period där det inte händer någonting alls för tillfället.
Eller har jag fel?
jaja, får se vad som händer senare.
Vill inte sitta hemma och tycka synd om mig själv iaf x)
Måste köpa en fars dags present också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0