PUMP IT HARDER!

Rubriken är en titel på en av Black eyed Peas nya låt på deras nya skiva
som jag lyssnar på just nu.
Jag är ju väldigt dålig på att komma på rubriker så jag skriver ofta låt titlar.

Men ja, jag slutade för snart en timme sen.
Jossan kom förbi och sa hej precis innan jag slutade också.
Har ju inte träffat na på ett tag. :/
Har träffat flera andra idag också,
som Anna o Sara i klassen var in där.
Sen faster och farbror, mormor & mamma.
Vart jätte glad när mormor kom dit! :)
Åt även lunch med henne, mamma & morfar.
Är lite roligt att väldigt många av dom som jobbar på Coop
känner min mamma o mormor eftersom dom själv jobbat där förut. :p

Jag har börjat fått ont i ryggen som fan,
eftersom jag bär en massa tunga grejer när jag packar upp och flyttar om och grejar.
Men jag ska fråga morfar om han kan massera lite sen
när jag och mamma ska dit om ca en halvtimme. För han brukar alltid göra de :)
Vi ska dit och äta lite gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0