THIS IS HOW IT FEELS

hallå där.
Vet att jag inte uppdaterade nåt igår, men aa.

Igår strax innan lunch kom Adam så gick vi hem
och käkade lunch sen var jag tvungen att gå tillbaka till Coop.
Sabina S kom och pratade en massa med mig medans jag "jobbade".
Fick sluta tidigare tack vare henne också, hihi.
Vi gick hem till mig så övningskörde jag hem henne
eftersom hon inte kunde komma hem på nå sätt.
Sen var jag bara med Adam och pussade sönder han typ :)
Vi ville inte kliva upp imorse men de blev ju så ändå.
Har packat upp leksaker och prismärkt de preeecis hela dagen.
Inte så jävla skönt att mina händer typ blir förstörda,
river upp dom, blir skitiga och torra!

Skulle ha vaccinerats idag men fick sms om de igår att det blivit ändrat
tills nästa onsdag istället. Är väl typ bara jag och min klass som inte gjort de nu känns de som? ^^
Alla skriver om de överallt att de har skit ont, är sjuk och grejer.
Så jag kommer säkert bli skit nervös när jag väl ska göra de.
Kanske blir som när jag piercade mig, x) haha.
jaja, jag överlever säkert.

Efter praktiken idag så åkte jag till stan
och gick på ett jympa pass med Anni,
nu äntligen blev det av och kortet köptes också!
Så nu ska jag försöka gå där nån gång varje vecka ^^
Har ändå inget bättre för mig.


Hatar dom här tankarna,
tänker alltid värsta saker om allting.
Snälla, kom inte och förstör nu.




Det låg en mumie i mitt lakan igår
när jag skulle bädda nytt i sängen! :o haha. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0