VAD HÄNDE EGENTLIGEN?

Ja, i lördags så gick jag runt och var ganska surig ett tag
eftersom jag inte hade nå planer för kvällen och trodde den skulle sluta ensam och hemma.
Men jag pratade lite med Hannah och bestämde snabbt att jag skulle åka till henne
så skulle vi hitta på nåt.
Så övningskörde in till stan och tog 18.10 bussen ut till henne.
Vi satt lite vid datorn, åt popcorn, pratade oså :)
Sen tog vi nio bussen till Anni i Hagsta.
Satt i hennes lägenhet och drack och körde lite ölspel.
Vi var bara några stycken.
Var där några timmar och det var riktigt trevligt.
Men slutade inte så bra för Johannes spydde på en heltäckningsmatta där.
Vi hjälptes åt att fixa det sen gick vi vidare.
Men väl där så vare inte så mkt drag om man säger så x)
och kändes som en bastu så vi blev inte där länge.
Gick ner mot bussen och Hilda var askalas och man fick sig måååånga skratt! haha.
Fick skjuts till Adam strax före tre tiden, där jag kröp ner bredvid honom.

På söndagen sov vi ut riktigt och vaknade strax före tolv tiden.
Hann bara äta frukost innan pappa kom och hämtade mig.
Grattade han på fars dag och blev god fika.
Var där några timmar sen åkte jag och Adam hem till mamma och myste framför tvn bara. ;p


En bild från när vi var hos Anni :)
Knäppte nån mobilbild men de var alldeles för suddigt.

Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindstrom♥

Sv: Varse. :) Tack. :) (L)

2009-11-09 @ 21:31:17
URL: http://ffjidaa.blogg.se/
Postat av: Joooo.... Eddd

Skiiiiit söta är ni ju :D

2009-11-09 @ 21:49:46
URL: http://gnilde.blogg.se/
Postat av: Joooo.... Eddd

Skiiiiit söta är ni ju :D

2009-11-09 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0