DIN & MIN DAG <3

idag har jag & Adam varit tillsammans i 2 år & 6 månader.
Tänk vad tiden går! :D Och vad de har gått upp och ner, men åh vad jag älskar han och inte kan/vill vara utan honom!
Men just nu som kvällen skulle innehålla en massa mys så ligger han o sover.. som vanligt!
Vi har iaf varit ute och ätit på en mexikansk restaurang i stan, sen blev det bio. Flickan som lekte med elden.
Den var bra!
Sen ville jag att vi skulle dra iväg och göra nå kul med nå folk, men det hade vi såklart inte tid med för att fotboll var ju på tvn. Så det är därför han ligger och sover nu! :( haha..
Får väl mysa och gosa hela dagen imorgon istället.

Igår var jag iaf i skolan på förmiddagen, efter lunch gick jag en sväng på stan med Jennifer innan jag tog bussen ner mot norrsundet med Anni. Vi gymmade sen åkte jag hem till far min och blev hemma där hela kvällen och myste med lillasyster framför tvn.
På förmiddagen idag så åkte jag lite på Emils fiddy och han körde sin cross. Fan jag kände mig som en lerklump efter jag åkt färdigt, haha.. men fan va kul de var! vill också ha en såndär leksak. Men nu är jag öm som fan i arlset efter de, haha.. Sen blev det stan o dedär med Adam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0