LUGN HELG

fan, de finns nog ingen som är mer datanörd än vad jag är.
Jag är så jääävla uttråkad nu och skulle faktiskt behöva göra en matteläxa
fast det är höstlov.
Men jag ska nog lägga mig och läsa tredje twilightboken istället.

Det blev inte allt för tråkigt igår,
var till pappa en sväng och åt där oså
sen fick jag sällskap med mig hem till mamma.
Åt maassor med godis, kolla film oså.
Var vaken till tre så vare bara att ställa tillbaka klockan till två 
som man skulle göra :p
Första helgen på flera helger nu som jag inte var ut på nåt. :p
Idag var det bara sega hela dagen tills fyra
då jag blev upphämtad av Anni o hennes mamma
så fick vi skjuts in till stan och gick på bas/puls tjej pass på friskis.
Så nu äre bara att försöka få fram pengar så jag kan köpa ett kort där
så vi kan börja gå ännu oftare på massa olika pass :)
Förhoppningsvis nu till veckan redan.

nää, faan va less/uttråkad jag är just nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0