ECKERÖLINJEN.

igår hände det inget mer än det jag berättade att jag skulle göra.
Men tyckte inte om att vara på sjukhuset.. hemskt att se mormor ligga där o ha ont! :(

06.25 satt jag & mor min på en buss imorse.. var man något trött då eller?!
Har inte klivit upp så tidigt på väldigt länge.
Men vi åkte iaf från bussgaraget här i Valbo då och vidare till sandviken, gävle osv.. för att hämta upp fler folk som också skulle åka eckerölinjen.
På båten blev det att handla massa roligt i taxfreen och mys på "caféena". :p
Bussresan hem var ganska dryg med en massa fulla gamla gubbar oså
men överlevde tack vare mp3n!

Adam kom nyss och nu har precis idol börjat på tvn.
Blir en massa myys ikväll bara sen imorgon hoppas jag på fest ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0