FREEEDAG!

ikväll är jag inte ute på något roligt,
utan sitter hemma hos pappa min i hamrånge och har kikat lite idol med familjen.
Adam är här också men han är mest med Emil som vanligt ><
Idag var jag iaf i skolan tills typ två,
hade ju saker att göra och en liten obligatorisk matte lektion vid ett.
Sen åkte jag hit och har ätit fredags pizzan som vanligt
och kollat tvn oså :p

Igår kväll var jag och mamma på Mary-Kay sminkkurs typ,
min kusin (eller ja, de är lelles släkt men är ändå som min kusin) Linda-Marie håller på med de så hon bjöd dit oss. Fick äntligen lära mig hur man ska lägga ögonskuggan riktigt, haha.
Ska bara se till att komma ihåg de!

Imorgon blir det iaf att hjälpa till att lägga plåt tak på friggen
sen förhoppningsvis åka till hagsta och köra lite fiddyy, längtar! haha :>
Vi är bjuden hem till Ann och äta middag också
och efter de så får vi se vad kvällen har att bjuda på ;)


De blir vad man gör de till lilla gumman..

Go´Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0